wtorek, 22 marca 2016

Schroniska dla zwierząt

Cześć.Dzisiaj temat miał być o dedykacji,ale będzie o schroniskach dla bezdomnych,niechcianych przez ludzi zwierząt.

Schroniska w danych miastach:
Jelenia Góra-ul.Spółdzielcza 33A
Katowice-ul.Milowicka 1B
Rzeszów-ul.Ciepłownicza 3
Gdańsk-ul.1 Maja 32
 (Oczywiście jest dużo innych miast,ale ja podałam akurat te)
Jeśli nie masz zwierzęcia,a chciałbyś mieć,to odwiedź schronisko w Twoim mieście.Tam napewno znajdzie się zwierzątko,które przypadnie do gustu Tobie i Twojej rodzinie.Jeśli nie ma w okolicy schroniska oto pare stron:

  • Przytulpsa.pl
  • Psadoptuj.pl
  • Labrador.pl

A jeśli nie możesz mieć zwierząt w Twoim domu,ze względu na jakąś chorobę lub Twoi rodzice się nie zgadzają zawsze możesz wspomóc jakieś schronisko.Możesz dać karmę do takiego schroniska,napewno zwierzęta będą się cieszyły z Twego gestu.
Innym sposobem jest pracowanie jako wolontariusz w takim schronisku.Wyprowadzasz psy,karmisz,bawisz się z nimi. (Ja sama się zastanawiałam nad takim wolontariatem).

Przykładem osób adoptujących zwierzęta ze schroniska są aktorzy/aktorki z programu:"Przygarnij mnie".
Adoptują tam psy,którymi się zajmują(na stałe),karmią itp.Odbywają się tam różne konkurencje np.Sztuczki,jakich właściciele ich nauczyli i jak ktoś wygra rundę ze swoim psem,dostaje roczny zapas karmy dla psów i może przekazać to dla dowolnego schroniska.

Więc pamiętaj Jeśli ktoś porzucił zwierzę,ty możesz mu pomóc i je przygarnąć ;-)
#Psadoptuj
To dzisiaj tyle,to mój pierwszy post,którym tak bardzo się przejęłam. :)
Następny post:26.03.16r. Zapraszam,Korolla.

 Dowidzenia B)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz