środa, 27 grudnia 2017

Spędzanie czasu ze zwierzakiem

Witam. Mój blog był zawieszony, ale postaram się znów do niego wrócić. Chociaż na jakiś czas.

Jak można spędzić czas ze zwierzakiem?

-Przede wszystkim takiemu psu dużo do szczęścia nie potrzeba.
-Wystarczy, że rzucisz mu piłkę czy patyk albo z nim pobiegasz.

Ja na przykład lubię też robić mu(psu) zdjęcia i potem zamieszczać je na różnych portalach(pinterest czy instagram). Takie zwierzę może dzięki temu zostać 'gwiazdą' internetu. Ale po co komu to potrzebne. :)

*Dodatek*
Gdy zwierzę ma urodziny, czy tak jak nie dawno, były święta, można mu kupić zestaw z karmą albo na przykład piłkę, z której na pewno się ucieszy. (Mój to jak dostał piłkę, to wystarczyła chwila i już było po piszczałce, która była w środku :DD).

Mam nadzieję, że czytelnikom podoba się to co piszę obecnie i pisałam w poprzednich postach.

~Karolina ♡


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz