poniedziałek, 21 grudnia 2015

Dedykowany post. [0/10] [Dla mnie]


Siemka,o co chodzi z tym dedykowanym postem?A oto,że w mojej szkole będę pytała ludzi o ich wymarzone zwierzę lub o ich domowe,które już mają.Jeśli ktoś z was chce,niech napisze w komentarzu jakie to zwierzę,jaka rasa,wiek i imię. ;)

Na początku opiszę wszystko o swoim psie i papugach,a następne posty będą o zwierzętach moich znajomych i nie tylko.

Pies
Imię:Alex ;*
Wiek:8 lat 
Rasa:Sznaucer miniatura
Pochodzenie:Niemcy,Szwajcaria.
Budowa/wygląd:
Głowa:długa,mocna,stanowi połowę długości grzbietu.
Czoło:płaskie.
Oczy:ciemne,nieduże,owalne.
Uzębienie:zgryz nożycowy,zęby:duże,białe.
Uszy:wysoko osadzone,załamane w połowie,mają kształt litery V.
Kolory sznaucerów:czarny,pieprz i sól,czarno-srebre,białe.(Ja mam akurat czarnego *^*).
Charakter:ma temperament i zachowanie małego psa,jest wierny,mocno przywiązuje się do właścicieli(to prawda :) ).
Cechy sznaucera:inteligencja,pewność siebie,wytrwałość,czujność,nadaje się na psa stróżującego.
Masa ciała:mój akurat waży ok.6 kg.
Co lubi jeść?-karmę suchą/mokrą,przysmaki typu np.batonik z mięsa.(:D)

Papugi
Imiona:Pizza i Gucio
Wiek:prawie 2 lata 
Gatunek:Papugi faliste
Pochodzenie:Australia
Opis gatunku:W naturze dominuje barwa zielona.Spód ciała ubarwiony jednolicie zielono,wierzch prążkowany żółto i czarno.Na policzkach ciemnopurpurowe łatki,na podgardlu czarne plamki.
Ogon rozkładany wachlarzowato,z długimi sterówkami na środku,zielonkawoniebieski lub zielonkawopurpurowy.
Skrzydła:prążkowane,zielonoczarne.
Nogi :szaroniebieskie,czteropalczaste zakończone ostrymi pazurami.
Dziób: mały o barwie brązowo-żółto-pomarańczowej.
Wielkość:ok.21,5 cm,z tego ogon ma 10 cm.
Masa ciała:40-45 g.
Kolory:Naturalna,Lutino,Opalowa zielona,Niebieska,Opalowa niebieska,Paraniebieska,Fioletowa,Płowa,Albinos,Szek(Arlekin).(Ja mam Naturalne zielono-żółte ;*)
Co lubią jeść?-kolbę z różnymi dodatkami,karmę z różnymi nasionami.

Mniej więcej tak wyglądają moje papugi i pies :

  Te dwie są identyko do moich :D
Ten też prawie identyczny :D

Następny post:Edycja Bożonarodzeniowa,24.12.15r. Zapraszam,będzie co czytać ;)
~Korolla :v



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz