wtorek, 29 grudnia 2015

Dialog z właścicielem zwierzątka cz.1

Hejka jednak dzisiaj jeszcze napiszę post przed tym sylwestrowym.

Rozmowa ze znajomą.

[Ja]Cześć,odpowiedziałabyś na parę moich pytań?Dotyczą twojego zwierzaka.
[Znajoma]Jasne,z chęcią.
[Ja] 1 pytanie:Masz jakieś zwierzę?
[Znajoma]Konia.
[Ja] 2 pytanie:Tak? To jak się nazywa?
[Znajoma]Rubinek.
[Ja]Ładnie.3 pytanie:Ile ma lat?
[Znajoma]Prawie 3 lata. :)
[Ja]4 pytanie:Co lubi jeść?
[Znajoma]Najbardziej marchewkę i paszę dla koni.
[Ja]5 pytanie:Ile razy dziennie na nim jeździsz?
[Znajoma]Jeśli mam czas to 2 razy dziennie,a w wakacje jeżdżę tyle ile on ma na to ochotę i ja również.
[Ja]I ostatnie pytanie:Cieszysz się,że go masz?
[Znajoma]Tak,gdybym go nie miała,niewiem co bym robiła w dni wolne i nie miałabym takiej frajdy podczas jazdy.
[Ja]Dziękuję za rozmowę ;) Twoje odpowiedzi znajdą się na moim blogu ;)


A teraz taka mała rada między innymi dla właścicieli koni :
Jeśli koń jest brudny po jeździe w lato to można go lekko umyć/namoczyć.Jeśli w zimę jest brudny to wystarczy przetrzeć go szczotką i przykryć kocem(derką) na 30 minut,żeby było mu ciepło. :)

Związku z tym,że post jest poświęcony koniu to dam parę zdjęć koni ;)


1.


2.

3.



4.



To na dzisiaj tyle.Tak jak pisałam kolejny post dopiero w Sylwestra (31.12.15).Zapraszam serdecznie ;3
~Korolla 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz