sobota, 12 grudnia 2015

Zapoznanie,przedstawienie.

Cześć,mam na imię Karolina i postanowiłam utworzyć tego bloga.
To mój pierwszy post,dlatego nie skreślajcie od razu mojego bloga,pare dni i się rozkręce. :3

To tak,związku z tym,mój blog będzie pisany o tym:o zwierzętach,o ich potrzebach,o tym jak  je wytresować i wiele innych ciekawych pomysłów,z ktrórych może skorzystacie.

Zbliżają się święta..więc dam może pare pomysłów na prezent dla zwierząt,bo wkońcu jak ludzie dostają prezenty to dlaczegoby zwierzęta nie mogłyby dostać ?

                                                         ~Pomysły na prezent dla psa:
1.Zestaw zabawek(piłka,sznurek do gryzienia),znajdziecie je w sklepie zoologicznym.
2.Zestaw karm(karma sucha,karma mokra),także znajdziecie w sklepie zoologicznym.
3.Jakieś ubranko(np.Sweter lub kurtka),ostatnio pojawiło się ono w biedronce,więc można tam to kupić.
4.Zestaw renifera(uszy,nos świecący),znajdziecie w Rossmanie za ok.15 zł.
5.Taka kanapa dla psa(łóżko,kojec,fotel),znajdziecie w biedronce za ok.20 zł.

                                                       ~Pomysły na prezent dla kota:
1.Zestaw karm Whiskas(koci miętka,karma sucha,mokra),w biedronce lub w sklepie zoologicznym.
2.Ubranko lub smycz(smycz hah zabawne nie? XD , kto co lubi),znajdziesz w biedronce.
3.Drapak dla kota,znajdziesz w sklepie zoologicznym lub biedronce.
4.Zestaw zabawek(włóczka,myszka),znajdziesz w sklepie zoologicznym.


Następny post dodam za 3-4 dni,tematem będzie: 
Zwierzęta-rasy,ich nastawienie do ludzi itp.

~Korolla-tak będę się podpisywać ;)

2 komentarze: